Stan strax

Ja om en timma är det väl dax att åka då. Är inte speciellt sugen på att åka in till stan om jag ska vara ärlig men vill ju gärna gå på det där info-mötet på försäkringskassan så då är det väl bara att masa sig in helt enkelt.

Sov en timma innan oxå. Var ganska skönt men vet inte om jag är så mycket piggare. Kanske har jag lite mindre ont i mina ögon. Har precis duschat och smörjt in mig och ser nu att jag ser ut som en prickekorv på armarna. Fult måste jag säga!

Nä, nu ska jag göra iordning lite här...

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag brukar se ut som en prickig-korv på magen då det har börjat kliva förfärligt mycket. Speciellt på nätterna när jag ska sova. Känner mig som prinsessan på ärten =/

2009-02-25 @ 14:56:57
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0