Vårdcentralen

Varit hos läkaren idag. De skulle skriva o säga att mina anfall blivit värre o att jag har en 2 månaders bebis att ta hand om. Dessutom ville dom ta prover men det hann inte med lab-leveransen så ska dit o ta det på måndag. Nåt levervärde vad det nu var. Tänk om det inte visar någonting då, då kanske dom inte tror att jag har så mycket besvär som jag har. Suck!

Nova sitter i babysittern nu. Får se hur länge det går, hon har varit lite kinkig idag. Försökte lägga henne innan men det ville hon inte. Sov lite båda två i vår säng istället. Men meningen var ju att jag skulle fixa lite här hemma.

Ska bara vara. Åt precis 3 pannkakor så nu får jag väl ett helvete ikväll...suck...dricka var det ju. Men var sååå hungrig =((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0