Heldag i Skövde

Vilken dag! Jag är helt slut. Dock på ett positivt sätt. Åkte in tidigt för att träffa syrran i Skövde vid 10. Hon var och klippte sig så vi gick ner där och väntade tills hon var klar. Sen har vi gått i affärer mest. Äntligen köpt byxor till Nova. Så nu behöver jag inte tänka mer på det. Sen åt vi lunch på stan innan vi gick åt var sitt håll. Hon skulle åka och jobba och jag åkte vidare till Media Markt och fixade lite bilder. Sen tog vi vägen förbi bror på vägen hem oxå. Så jag kom precis hem nu. Fått i mig en skål med yoghurt. Det var allt jag orkade fixa till.

Nova har kommit på masa saker idag. Hon såg barnvagnsmobilen för första ggn idag. Den var ju jätteintressant. Hon har börjat suga på sin hand och ler och till o med skrattar ibland. Så skoj.

Men nu vill hon ha uppmärksamhet så får leka lite med henne.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ååh, visst är det skoj när det händer saker hela tiden :) Dom lär sig nya grejer och gud så kul det är ;)Tack för din fina komentar på min blogg förresten. Det värmde i hjärtat <3

2009-05-21 @ 12:14:02
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0