Idag kommer Sonny hem :)

I natt har Nova velat äta hela tiden. Fattar inte vad som är fel. Varför hon inte kan sova så bra som innan. En vän till mig sa att nu när hon är 6 veckor så är hon inne i en växtperiod. Kanske vill hon ha mat oftare då. För vi gick o la oss kanske vid 11, hon vaknade 3 och sedan 6. Var helt supertrött. Men mamma tog henne så jag fick gå och lägga mig igen vid 6.30. Sen sov jag till 10.30. Var riktigt skönt måste jag säga. Mammor är bra att ha ibland.

Ska väl snart åka hem jag med. De håller på och gör sig iordning för att åka iväg uppåt. Sonny ska till Mariestad så funderar på att möta han där. Vi får se. Han ska på arbetsintervju så håll tummarna för han. Skönt att han kommer hem iaf. Vi har saknat honom!

Nu vaknade Nova så måste nog ta henne.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Säkert en tillväxtperiod. (Du ska vara glad att hon inte vaknar och vill äta varannan timme dygnet runt...)

ler



Hoppas att du får en härlig lördag i solen...

kramiz

2009-05-30 @ 08:22:39
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0