Söndagsslö

Igår åkte vi på förmiddagen in till stan för att S och hans bror skulle klippa sig. Det slutade dock med att jag klippte mig jag med. Blev jättenöjd faktiskt. Har kvar längderna i nacken men mycket mer uppklippt. Skönt att göra nåt iaf.

Så igår em kom ju hela släkten...eller iaf familjen. Det var dax för den årliga våffelaftonen då båda våra familjer samlas och vi äter våfflor. Trevligt som vanligt. Mycket tjo och tjim. Tror många vart lite besvikna på Nova dock. Hon är ju så mammig och vill inte alls vara hos andra jiust nu. Men men...gick väl sådär. Jag la henne vid halv sju som vanligt o hon somnade som en stock. Hörde inte ett ljud ifrån henne på hela kvällen fast vi stojade på rätt bra här ute.

Har sovit ganska okej i natt. Var uppe vid fem och matade Nova. Sen var vi uppe vid åtta och lekte. Vid nio var det dax för gröt o nu leker vi igen. Hoppas det blir frukost för oss snart för jag är oxå hungrig.

Idag kommer det bli lugnt. Ställa iordning bord och diska och röja undan. Men de blir lagom söndagstempo. Hoppas ni andra får en skön söndag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0