Ingen bra dag

Idag har varit en jobbig, på många sätt. För det första så var jag på jobbet och jobbade övertid. Det var varmt, svettigt, segt o tråkigt. Arbetsbyxorna sitter inget bra nu efter semestern o fan...inget va nåt bra riktigt. Gick o funderade på vad mycket bättre byxorna hade suttit om jag bara kunde gå ner några kilo. Handlar inte alls om många... Men men...vill ändå inte skynda på någonting.

För det andra. Denna dag har varit tokjobbig i matsynpunkt. Jag har varit sugen heeeela dan. Mest för att jag lidit av en sån oerhörd tristess. Har jag bara att göra så går det bra, men idag...åh vilken dag.

Sitter i soffan nu o svettas...rör mig inte ens. Men fan vad det klibbar. Längtar tills nästa år då ska det inte bli såhär. Då ska jag va en helt annan person.

Är på lite smått dåligt humör idag så blir nog inte mer än såhär...orkar inte skriva nåt. Vet inte vad jag ska skriva. Skulle skrivit förrut när jag hade insperation. Jaja....en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0