Gott Nytt År!

Idag är det nyårsafton. Trevligt. Dagen man borde kolla tillbaka på året som varit. Men vet inte om jag vill. Detta har varit det tuffaste året någonsin för mig på väldigt många plan. Men antar att  jag klarat mig igenom det iaf. På vissa håll med nöd och näppe men ändock.

Ikväll ska vi till mina vänner i Töreboda. Vi är ett gäng som alltid brukar fira nyår och midsommar ihop. Roligt som tusan har vi oxå. Vi ska göra förrätten och vi höll på och fixade med den igår. Räkbakelse heter den och verkar helt okej. Vi får väl se vad de andra tycker =)

Finns så mycket jag skulle vilja inför nästa år. Eller egentligen är det nog 3 saker.
¤ Vill väldigt gärna gå ner i vikt. Det det hänger på är mitt ärlighet emot mig själv och min karaktär som är under all kretik.
¤ Ekonomin. Finns en del att putsa på där. Jag vet hur jag vill ha det, får se om vi lyckas nå så långt.
¤ Längtar efter barn har väl börjat sätta sina spår. Börjar ju bli mig till åren. Men vill inte bli gravid innan jag gått ner i vikt, både för min och barnets hälsa.

Ja vi får väl se vad år 2008 har att bjuda på. Vill passa på att önska alla ett Gott Nytt År i alla fall

Kommentarer
Postat av: Mannen

Ja det ska va verkligen. Önskar så att du följde med idag =( Hade behövt det.... Älskar dig. Puss

2008-01-01 @ 12:22:24
URL: http://sonnystankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0