Vimsig vecka

Vad dålig jag är på det här med att skriva här. Nästan skamsligt. Men har varit och är lite mycket hela tiden. Har varit så psykiskt slut att jag somnat runt sju-åtta på kvällarna. Men men, det går ju det med. Bara lite osocialt. Men det får gå tills vidare.

Missade sista gången på blomsterkursen i måndags. Kom på det på jobbet natten mellan måndag och tisdag och jag kan säga att jag var mer än frustrerad. Skulle göra en dörrkrans inför första advent o allt. Blev så ruskigt besviken. Suck..varför? Hur kunde jag missa? Hela denna veckan har jag haft svårt att veta vad det är för dag så får väl försöka skylla på det. Men blir inte mindre ledsen för det.

Har som sagt varit väldigt trött denna veckan och sovit en hel del. Eller sovit konstigt. Har haft svårt att sova efter jobbet. Vaknat jättetidigt. Däremot har jag sovit jättemycket på kvällarna. Så när jag hade linedancen i onsdags orkade jag helt enkelt inte gå dit. Jag var helt slut. Det har varit jobbiga dagar pga vissa grejer o kroppen har helt enkelt inte orkat.

I torsdags kom karln hem. Skönt att han stannar hemma hela helgen. Va o handlade lite igår och dessutom hade vi tvättid. Idag har vi varit i Gränna på jobbintervju. Jag var dock bara med som bihang. Får väl se hur det går. Han får besked på måndag. Lite synd att det är så långt bara, blir långt att pendla. Kommer nog kosta en del dessutom. Men är dom bra så är det kanske värt det.


Skulle åkt på kaffe hos Stefan när vi ändå var i Gränna idag men han är inte hemma i helgen. Lite tråkigt. Hade varit skoj att se han igen. Men så är det. Får bli en annan gång.

Passade på o åka o kolla på vinterdäck till Volvon oxå. Hittade ett par som karln tyckte va bra för 1200kr så jag är nöjd. Ska åka o sätta på dom på måndag. Åker till garaget i tidan. Lättast så...

Nu blir det snart mat. Lövbiff med potatis o bea-sås. Lite sallad oxå för den delen. Ska bli gott...väldigt gott. Är hungrig nu faktiskt. Ha en bra lördagskväll allihop.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0