Irriterad

Har varit hemma från jobbet denna veckan. Mått jätteilla, ont i magen, kraftig huvudvärk på kvällarna. Jobbigt. Hade nog hellre varit på jobbet o tjänat lite pengar. Förlorar ju ganska mycket på att va hemma o va sjuk. Skit är vad det är!

Har haft inne bilen o polerat den idag på en firma i stan. Skulle polera upp den så den ser okej ut inför säljandet. Synd bara att det blev lite sådär. Taket o huven är helt flammig. Dessutom har jag ett märke i bak som inte går bort. Allt beror på att någon, om det va Toyota eller dom som lackerade, när bilen va inne på verkstaden. Dom har haft avfettningsmedel på hela bilen. Varför? Trodde inte ens man skulle ha avfettning på hela bilen utan bara längst ner för att ta bort skit från salt, asfalt o vad det nu kan vara. O behövs det för lackeringen, varför tog dom hela bilen, varför inte bara i bak där det skulle lackeras? Är så himla arg! Ifrågasatte på toyota när jag hämtade bilen för då var tacket nästan vitt o huven va blekare än det någon gång har varit. Men han på toyota sa att det skulle gå bort när man polerade. Nu har jag som sagt varit inne på en firma och polerat den, o inte ens då går det bort. Blir till att ringa imorgon o se vad som säger. Åhhhh!!! Arrrggggghhh!

Vet inte vad jag ska göra. Blir så ledsen. Får se vad dom säger imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0