Onsdag fylld med städning o linedance

Karln ringde imorse vid 7 för att jag inte skulle försova mig. 07.30 skulle jag nämlige besiktiga bilen. O det gick ju bra. Gick igenom utan fel. Duktig bil...haha. Min plan var att stanna uppe för att jag skulle komma upp imorgon men den sprack ganska så rejält. Somnade o vaknade igen vid 11 nånting. Fattar inte hur mycket jag sover just nu. Nåt fel måste det ju va på mig ändå.

Har plockat undan lite här idag o dammsugit. Håller på och diskar med. Skönt att få det gjort. Tyvärr är jag väldigt dålig på att städa om jag inte vet att någon kommer. Mamma kanske skulle med på linedancen idag men blev visst inte så. Jaja, hur som... Ser fram emot att lära mig en ny dans idag. Ska bli skoj. Dessutom kommer jag ihåg de andra två som vi lärde oss förra veckan. Borde va linedance lite oftare än bara en gång i veckan tycker jag. Minst två ggr varje vecka.

Sitter här o funderar på vad jag ska äta. Får se, nåt kommer jag väl på.

Imorgon o på fredag är det utbildning. Hoppas jag mår bättre då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0