Ur gängorna

Vilken jävlig dag. Har visserligen hunnit med en hel del men ändå. Livet är inget roligt längre. Fan.. inget går som man vill. Varför ska man behöva kämpa sig igenom hela livet? Förstår att man måste det ibland, men 24/7...suck...

Skulle skriva ut stegkombinationerna så jag kunde lära mig dom men då funkar ju inte vår skrivare. Störande om något. Jaja... Använde min irritation till att redan nu lära mig dansen vi ska lära oss på linedancen imorgon så nu kan jag den. Kommer väl å andra sidan inte bli så kul att se alla andra lära sig imorgon, men får ta chansen att hjälpa dom andra så man inte bara står där o ser fånig ut. Visserligen så finns det ju variationer på alla danser så den jag lärde mig på nätet idag kanske inte är så Lena vill vi ska dansa den. Men det lär jag ju märka imorgon. Country Walking heter den iaf. Kolla in på http://www.youtube.com/watch?v=-ZUVI-3-L4I så kan ni ju se hur den ser ut.

Snart sjukhuset på tv igen. Typ det enda jag kollar på nu för tiden. Tycker inte tv:n är så rolig längre. Blir nog sängen sen kanske. Sov ju inte så mycket efter jobbet idag.

Vill att det alltid ska vara onsdag mellan 18.30 och 20.00. Det vore livet det!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Har provat Linedance en gång och attans vad det var kul! Det är något jag skulle kunna tänka mig att göra fler gånger, men det är svårt att få tiden att räcka till...
Ha det så kuligt imorgon.
:-)

2007-10-23 @ 22:09:49
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0