Varför linedance?

Var inne på min linedancelärares hemsida o började fundera lite. Hur kom det sig egentligen att jag ville gå den kursen? Egentligen är det ganska enkelt. Var på min morbors bröllop för några år sen. Dom hade det på någon ranch någonstans, kommer inte ihåg vart, och där fick vi lära oss en dans. Minns att jag tyckte det va himla skoj. Så när man varit på Classic car week i rättvik några ggr så har dom hela kvällar med linedance. Har många gånger stått o bara tittat men aldrig vågat mig på att hoppa in. Ja menar, jag kan ju ingenting. Men man står där vid sidan o rycks med av musiken och stämningen. Har länge tänkt gå en kurs men har aldrig blivit av. Nu har jag tagit chansen. Så kul!

Ska börja träna nu med. Springa 3 ggr i veckan och nästa år hoppas jag det blir tjejmilen. Så ska jag ju gå ner en himla massa mer kilo. Har bara kommit 1/4 på vägen. Så med gymmet o linedancen ska jag gå i mål. På både tjejmilen och med vikten.

Nu börjar min slapparkväll i soffan. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Sonny

Hade gärna skrivigt en ny blogg men det är ngt fel på pappas dator..säkert spärat för ngt programm.. så får åka in i morrn till jobbet o sitta lite på datorerna i stationen. :) Puss

2007-10-04 @ 19:43:54
URL: http://sonnystankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0