Ännu en måndag

Så var en ny arbetsvecka igång igen. Fick stå på en ganska okej station iaf denna veckan. Långt från alla knäppisar. Skönt det. Få va med lite normala människor denna veckan.

Idag var vi o handlade, fast det är först imorgon vi får lön. Eller jag får om några dar men sonny får imorgon. Handlade massor, för 1300 spänn. Herregud! Det är så jag håller på och gå under. Det är så mycket pengar. Men så fick vi ju 3 par skor, en vinterjacka och så mat för det oxå. Men ändå mycket pengar. Behöver alla pengar till o fixa röda faran så vi kan sälja den sen. Kommer bli en hård månad....som vanligt! Suck... Hoppas nästa blir bättre. Jag går o hoppas på det varje månad.

Åt nån fiskgryta med röd curry idag. Va väl ganska okej. Hade råris till o jag är inte så jätteförtjust i det. Men så äter man ju inte lika mycket då så det kanske är bra. Tycker fullkornspastan är bättre. Men så är det med nya vanor. Bara att le, äta o se glad ut. O hoppas på att man får ut något positivt ur hälsosynpunkt på det. Hoppas det. Inte bara att man går ner i vikt utan i stort med. Att man ska må bättre o insidan ska må bra med tarmar o kärl o allt vad det nu är.

På lördag ska jag till Jönköping på 30-årskalas. Ska bli skoj. Alltid skoj när människor man inte träffar så ofta eller inte har så jättetät kontakt med bjuder en på sin stora dag. Det är min morbrors flickväns kompis. Jaja, ska iaf bli skoj. Massa skoj.

Gått ner ett kilo denna vecka. Ligger ändå ett halvt kilo back sen förra veckan men borde jag väl kunna ta igen nu. Inget mer fusk nu. Nu är det hårdträning som gäller. Bara massa broccoli heeeela dagarna...hehe...

Kram på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0