Brödbak

Bakade matbröd igår. Två sorter. Den ena skulle dock kalljäsa i kylen så den fick jag minsann baka ut idag. Frallorna är väldigt grova. Massa nyttiga saker i. Jag tyckte dom smakade konstigt men när mamma smakade så sa hon bara att "så här grovt bröd smakar såhär" Jaha, okej då. Haha!

Dom andra ser iaf ut att smaka godare. Tycker dom ser ut att va en aning degiga i mitten. Men hoppas jag inte hade inne dom för kort stund. Hoppas dom går att äta. Får la testa dom på sambon..hehe... Är det inte det man har dom till..hihi..

By the way så väntar jag på han nu. Tycker han borde komma snart. Hur lång tid behöver han egentligen. Han har ju finbilen o allt juh.

Blir till att åka o handla lite grann och sen iväg till syrran o ge henne lite bröd. Ganska komiskt egentligen med tanke på att det är hon som är utbildad bagare. Men får ju tacka henne för att hon va min support igår. Ringde henne nog 5ggr eller nåt o frågade om olika saker. Tur man har dig sis...

En natt kvar sen är det helg. Lång helg. Guuud va skönt. Hur gärna jag än hade velat jobba övertid imorgon em så tror jag inte kroppen orkar det så är nog bra att vi åker till malmö imorgon. Kommer bli en hektisk morgon och fm och sen ska jag sova i bilen ner förhoppningsvis. Annars kommer jag vara en tråkig och osocial människa imorgon kväll.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0