Matfestival

Skrev en lång fin blogg igår men den försvann visst. Orkade tusan i mig inte skriva en till. Va mest sur för det. Men ska försöka göra nåt av det idag då.

Matfestivalen började ju i torsdags med allsång på torget. Va bara där en stund, kanske en timma för det blev ganska kallt o jag ville hem så jag kunde varva ner innan jobbet. Va helt okej iaf. Bäst va iaf Zilla o Totte, ni vet dom som vann talang 2007. Om ni inte vet så får ni se här:



Det va verkligen jätteskoj o man skrattade väldigt mycket. Inte bara för barn ;) Synd att jag inte filmade det med mobilen. Skulle velat kunna titta på det igen o igen!

Sen så jobbade jag övertid igår igen. Kan behöva lite timmar tills den långa o mörka hösten. Samtidigt kommer det nog bli en hel del övertid i höst. Men men, så är det! Orkade inte gå ut till stan igår utan satt hemma o kollade på tv. Men somnade nog i soffan ganska så tidigt..hehe.

Idag har jag plockat iordning lite här. Orkar inte städa men har iaf rensat på bord o så. Satt in lite papper mm. Får se om jag går ner till stan idag. Känner inte för det så blir nog inget. Orkar inte. Har ingen lust. Satte på en film men den va ingen höjdare. Suck, allt är så tråkigt idag. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0