Volvo hela lördagen

Ja det va vi nästan. Först va jag o sambon på öppet hus på Volvo som var på förmiddagen. Kollade in gjuteriet som pappa jobbar på och så f-hallen. De andra hallarna sket vi i. Det va roligast för han att se där jag jobbade o så är ju gjuteriet lite speciellt så därför gick vi där med. Det va lite halvtaskigt väder men men. Hem en sväng o åt lite sen så var det iväg till Volvo igen för familjedag. Dom har det var 5:e år. Det va artister, chokladhjul, lotterier, aktiviteter o lite sånt. Öl o lite mat med. Annars får man lite mat när man kommer. Det o ett paraply. Så nu har jag två. Det som vi fick förra gången har jag nog bara använt två ggr tror jag..hehe. Det va iaf trevligt måste jag säga..vi gick med mamma o hennes gubbe, dom hade fått pappas biljetter då han inte va hemma.

Idag blir det väl bara att ta det lugnt tror jag. Åka o handla lite bara. Sen är det sova o jobb ikväll som vanligt. Sonny åker till Gbg ikväll för att träffa facket imorgon bitti. Men tror han kommer tillbaka sen.

Ha en skön dag i tv-sofforna...hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0