Bättre?

Gårdagen var en dag med blandade känslor. Sov lite efter jobbet. Sen grät jag en hel massa. Vi pratade faktiskt igenom en del saker här hemma. Vet att han förstår, bara att han ska göra det oxå. Men va iaf skönt att få prata igenom det. Jag hoppas han tar det och sig själv på allvar nu.

På kvällen så umgicks vi faktiskt. Gjorde kycklinglår i ugnen och så lite ris som blivit över sen igår. Kokade dessutom blomkål och broccoli. Det var gott. Sen satt vi faktiskt och pratade och umgicks hela kvällen. Det var längesen sist. Kändes ganska skönt och positivt.

En tjej som Sonny sms:ar med är väldigt förtjust i han. Vill att dom ska träffas o sånt. Blir lite orolig men samtidigt kändes det som att gårdagen var ganska lyckad för våran del så jag tror med på han som säger att han inte gillar henne. Inte på det sättet iaf. Sen hoppas jag han inte uppmuntrar henne.

Jag hoppas vi sakta men säkert kan komma tillbaka. Att vi kan lösa allting tillsammans. Jag hjälper han gärna med det han måste fixa. Men då måste han låta mig hjälpa. Annars går det inte. Snälla, lova att göra allt du kan! Men vet inte riktigt vad han känner. Han visste inte själv åt vilket håll han vill gå. Om han vill fortsätta eller gå skilda vägar. Så vi får väl se..

Ja nu sitter man och löser melodikrysset. Brukar aldrig kunna hela men ändå lite skoj. Ska åka o handla o städa sen för vi ska ha tjejkväll här ikväll. Äta gott, dricka gott och bara prata. Vet inte om de andra ville gå ut men då vill nog inte jag hänga med. Har inte nog med pengar till det. Kommer ändå få ta lite sparade pengar för att kunna handla tills ikväll.

Vill ju bara säga att jag faktiskt gått ner 2kg denna vecka. Ställde mig på vågen idag. Så snart...om 0.3kg är jag nere på mitt första delmål...av 7st. Så det är väl bara att köra på. Tycker inte jag gör så himla mycket uppoffringar mer än att inte äta godis o kakor o sånt shit. Som jag iofs är ruskigt beroende av men får försöka arbeta bort det.

Nu till frukosten och sen resten av sysslorna. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Neråt är alltid neråt!
Bra jobbat
kramiz

2008-04-14 @ 11:02:59
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0