Bra dansdag

Ja idag var det roligt på dansen. Dels så var Veronica där igen. Vet inte vad det är med oss, men vi två blir som små fnittriga barn när vi kommer ihop. Roligt har vi iaf. Hoppas vi inte stör de andra bara. Det är ju inte meningen att det ska gå ut över alla andra.

Ibland blir jag lite smått uttråkad över alla genomgångar men har full förståelse för dom som vill ha dom. Men har kommit fram till att jag inte måste vara med på alla dom. Kan ställa mig lite åt sidan och sen va med när musiken drar igång. Idag har jag släppt alla stegen och tänkt lite mer på tekniken. Tror jag kom ett steg framåt idag men det är svårt att veta själv. Men det känns så i alla fall. Tror jag landade ganska så rätt idag. Bara att öva på. Kommer ha en riktigt tung träningsvärk imorgon i svanken. Men det gör iiiiiiiinget! Bara jag får rätt teknik så. Jag vill ju komma framåt i dansandet. Herregud när var jag så engagerad i något senast. Som dessutom är så kul! Jag kan inte annat än att skutta av glädje. Kanske får ta tag i de danser jag ska lära mig själv här hemma oxå. Inte ligga på latsidan sådär :)

Nu ska jag hoppa i bingen och sova lite innan jobbet. Men först ska jag ta en chokladboll. Gjorde såna innan dansen och efter all dans idag tycker jag att jag är värd det :D


Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Japp - mer teknik ska vi ha och mer dans också. Mölltorp nästa :)

2008-04-03 @ 22:17:35
URL: http://www.suttecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0