Feel like shit

Blev inte så länge där ute idag. Dels så regnade det i perioder och dels så höll inte min rygg. Men lite längre har jag iaf kommit med krattandet på tomten. Har så mycket idéer och så många drömmar, men kommer ta sjukt lång tid innan det är färdigt. Innan man kan sätta sig med sitt saftglas och bara va. Oerhört mycket jobb och slit.

Ska snart åka till mormor. Skönt att bli bjuden på mat. Blir bara jag, syrran o sara som kommer va där me det gör inget. Lika skönt det. Träffar inte syrrran så ofta. Ska ta med mig datorn och visa mormor bilderna på kolonin med tänkte jag.

Får se vad kvällen har att erbjuda. Blir nog att sitta själv i ett mörkt hörn och inte göra nånting. Känns som den bästa lösningen just nu.

Nä nu ska jag sitta här fint och vänta på syrran o sara. Kommer väl om 30-45min kan jag tänka mig. Fan måste börja träna nu med. Dygnet runt. Ska bara sova, jobba o träna. Sova, jobba, träna.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack så mycket, vilken fin kommentar :)

2008-04-05 @ 13:38:40
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0