Fotoblogg

Nu blir det nog något av en fotoblogg. När Sonny spelade lite dator innan så gick jag ut och fotade lite. Tog med mig båda mina kameror ut idag. Har mest fotat med min första kamera. Den är inte så svår att få till macroläget på. Men idag tänkte jag öva mig lite med den andra med. Den går det att stå lite längre bort med och ändå få fina närbilder. Antar att det beror på att jag har så mycket zoom på den. Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder från båda kamerorna. Alla kort är iaf tagna idag.

Kamera nr 1:
        

        


Kamera nr 2:
        


Så lite andra bilder:
        


Kommentarer
Postat av: Nene

riktigt fina blev de :)

2008-04-25 @ 21:55:53
URL: http://photobynene.blogg.se
Postat av: M a r i a

haha jag skulle nog också gå en halvtimma! jag är ju helt slur nu :)
Fina bilder fick du iaf...

2008-04-25 @ 23:20:26
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0