Fredagen i korthet

Ja jösses vilka dagar. Sov ju ingenting igår efter jobbet och klarade mig igenom nattens jobb galant ändå. Förstår inte själv hur jag kunde vara så pigg. Åkte hem och ställde bilen och åkte med karln till sitt jobb. Ingen rast och ingen ro.

Trivs i lastbilen. Gillar att va med där. Somnade tämligen snabbt tror jag. Vet inte ens om vi hann ut ur Timmersdala. Hehe! Som en del som sagt under dagen, men var vaken mer än förra gången jag åkte med. Älskar det! Så himla mysigt verkligen. Vi hade en väldigt bra dag idag.

Åkte och handlade lite, hyrde en film och hem och lagade mat. Sen har vi myst ihop i soffan till filmen. Tror både jag och darling somnade i slutet dock.

Det har som sagt varit en väldigt bra dag mellan oss idag. Så hima skönt. Finns inte ord för hur mycket jag tycker om den mannen.

Klockan är bara 21, men vi ska gå och lägga oss. Vi är båda trötta. Kommer somna på stört. En mjuk och skön säng, va längesen sist...haha!

Ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0