Glada men tråkiga nyheter

Ja det är nog det det är. Fick reda på idag på vårt möte på jobbet att vår lagsamordnare ska sluta. Han ska bli chef över nåt av skiften på 16-liters. Vet inte vilket för tror jag hade slutat lyssna då. Min mage knöt sig verkligen när jag fick reda på det. Jag är jätteglad för hans skull men samtidigt hade jag velat ha kvar han. Han är en av få som jag kan berätta saker för. Han är en av få som stöttat mig när jag behövt det och varit förstående när saker och ting varit jobbiga. En av få som frågar hur jag mår. Så ja...jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Kommer verkligen sakna han. Hade velat ha kvar honom. Men får som sagt försöka vara glad för hans skull. Förstår iofs att han vill ifrån vår gnäll-avd. För fan va folk kan gnälla. Lycka till på nya jobbet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker också det känns tråkigt. Lite olustigt på nåt sätt. mycket konstigt, var jag inte alls beredd på

2008-04-11 @ 16:27:11
URL: http://lindalake-wallberg.blogspot.com/
Postat av: Lena Svensson

Alltid tråkigt när bra arbetskompisar försvinner. Hoppas du får en någorlunda helg. Finns på mobilen om det behövs lite peptalk. Kram

2008-04-11 @ 19:44:21
URL: http://www.suttecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0