Härlig dag

Vaknade jättetidigt idag. Typ kl 7 eller nåt. Men gick ändå inte upp förrän vid kl 8. Ställde mig i badkaret för att ta mig en dusch men det kom inget vatten. Kom på att det ju var idag dom skulle stänga av vattnet mellan kl 8-16. Skit oxå. Jag som hade tänkt göra så mycket. Blev inget med det. Ingen dusch, ingen soppa, inget diska. Ja jag skulle kunna hålla på hur länge som helst.

Åkte till Lidl och köpte en trädgårdsslang istället. Bra, nu har vi iaf 20m. Klarar vi oss på ett tag. Sen åkte jag iväg till kolonin och fixade. Klippte ner 4 buskar (tror det var de sista) och sen bar jag ner allt ris till ena änden av tomten. Allt för att det ska vara lätt att bara dra upp allt på ett släp och åka iväg med det. Skulle kunna ha en egen majbrasa hos mig. En liten en iaf =)

Var ute där på kolonin mellan 10 och 15. Så himla skönt. En hel massa sol - även om det verkar vara soligare nu på kvällen - och massa frisk luft. Tog det väldigt lugnt idag. Gjorde det jag skulle och sen satt jag bara och lyssnade på fågelsången. Säkert i flera timmar =)

Märks att man är ledig. Har ingen aning om alls vad det är för dag. Märkte jag nyss...när jag läste Lenas blogg. Hon skrev att hon snart skulle till mölltorp och dansa. Jaha, var det idag? Är det måndag idag alltså? Skit! Hade varit gött att dansa lite. Men men, ingen idé att åka dit nu, då blir det bara att vända igen. Förlåt Lena *skäms*
Har alltid svårt med dagarna när jag är mer än bara helgen.


Kommentarer
Postat av: m a g g a n -leos mamma

hej ledsen att det tog sån tid att få svar =/ man kan äta precis hur mkt man vill av soppan o det som står på schemat den dagen. det är ju inte meningen att du ska svälta dig =) så att när du är hungrig! hejar på er!

2008-04-29 @ 09:15:40
URL: http://livetsbravader.blogg.se
Postat av: A

hur mkt självförtroende har du då?

2008-04-29 @ 12:31:33
URL: http://annolicious.blogg.se
Postat av: m a g g a n -leos mamma

Ja, det är lite jobbigt emellanåt. =/ Hoppas jag oxå!

Okej, nja jag tyckte med den blev lite små"rälig" i slutet. =) Men man fick ju bita ihop.
Jag brukade göra en röra på majskorn/orange&röd paprika/purjolök med en knäckemacka till. (fick man inte egentligen men gjorde ändå) tyckte det mättade mkt mer än o äta soppa!

O när man fick äta kött stekte jag nötfärs och hällde i färsk majs o purjolök, yummie!

Min mamma brukar gå o knapra på blomkål o morötter, alla sätt är bra utom de dåliga =D

Tack så jätte mkt !
Kram på dej.

2008-04-29 @ 17:51:00
URL: http://livetsbravader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0