Inte på humör

Får vi se om det blir med vanlig text idag...tja, det verkar så.

Är trött men kan inte sova mer. Gick ju o la mig toksent för att jag var tvungen att fixa med tvätten. Strömmen va ju helt av igår när vi skulle tvätta så kunde varken tvätta eller få ut våra kläder som fanns i maskinen. Så var bara att ta tag i det när jag kom hem från jobbet idag. Hade ju planerat att sova till 5 men så blev det alltså inte. Vaknade närmare 1. Aja, inte får jag sova så mycket ikväll heller. Bara raka vägen isäng när man kommer hem o försöka sova de lilla som går innan jobbet.

Ska väga mig idag med. Tror inte det kommer bli så mycket. Jag hoppas det blir nåt alls. Lördagens tjejfest och gårdagen gjorde nog att det är kört. Men men vi får se.

Blev ingen frukost idag efter jobbet. Är inte hungrig nu heller. Men nåt måste jag ju äta, annars blir det på tok för lite kcal.

Nä, ska gå o lägga mig i sängen igen. Läsa tidningen jag fick på posten idag. Se om de var nåt att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0