Inte på topp direkt

Skrev ett riktigt långt inlägg när jag vaknade igår men allt försvann och jag orkade inte skriva nåt nytt. Tycker det händer ofta och man blir lite irriterad.

Gårdagen var kass. Jag och Sonny bråkade hela dagen. Vi har olika uppfattning om saker och ting och tydligen så förstår inte den andre vad den man menar eller känner. Grät en hel del igår. Ska försöka prata igenom saker och ting idag får vi se vad som händer. Hur vi kommer gå vidare.

Dansen igår var oxå katastrof från min sida sett. Hade ingen energi, ingen ork, ingen vilja. Jag bara utförde det bara för att. Kändes som jag drog med mig V ner i gropen, kanske inte skulle kommit igår. Stod ju länge utanför och velade. Jaja, gjort är gjort. Det var igår det.

Ska gå och lägga mig nu. Får vi se om jag lyckas somna eller hur det blir. Blir väl träning idag oxå. Egentligen känner jag inte för det men dels så behöver jag det och dels så jag har ju bokat så det är bara att gå dit.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon :) Sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-10 @ 08:46:25
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Bra att du kpommer iväg. Ibland behöver man nästan bli tvingad och det är lätt att skippa det om man inte orkar. Bokade tider är bra, då måste man...
Hoppas att du kunnat sova gott.
:-)

2008-04-10 @ 13:59:00
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Lena Svensson

Hoppas du har näsan över vattenytan idag. Du gjorde helt rätt i att gå och dansa igår min vän. Sen att jag skäller lite hjärtligt på dig hoppas jag är ok. That what friends are for du vet :) I morron fredag, äntligen. Sutte väntar och bilen kommer vara knökfull med gjejjer som skall upp till stugan. Sköt om sig nu - keep in touch. Klems L

2008-04-10 @ 17:40:45
URL: http://www.suttecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0