Jag? Sjuk? Nähä?!

 Jaha, så det fungerar igen.

Har åkt på en dunderförkylning igen. Jag som skulle träna gärnet denna vecka. Blev inget dansande för mig i Mölltorp igår. Jag var arg, ledsen och besviken. Varför ska jag få den här skiten igen för? Kan inte någon annan bli sjuk nu istället. Finns så många på jobbet som bara går och gnäller och drar ner stämningen så dom kan väl va hemma istället. Hade varit hemma från jobbet nu om det inte varit för den lilla detaljen att jag redan varit sjuk 2 ggr innan. Alla dess 3 sjuktillfällen på 2 månader! Helt sjukt. Har jag inget imunförsvar eller? Nu får man i alla fall gå till jobbet med snuva, feber och man låter som en hes kråka. Jaja, det som inte dödar härdar.

Är på så dåligt humör idag. va på jättebra humör när jag vaknade men så... ja, skitsamma. Får väl gå ut en sväng i solen. Ut, komma ifrån.

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Inte tappa sugen nu tjejen! Världen är full av tappade sugar så det behövs inga fler. Sömnbristen gör att du inte är på topp. Annars får du allt ta och åka till farbror doktorn och kolla upp dig min vän. Saknade dig igår - men vi finns kvar april/maj/juni så du hinner!!! Sköt om dig nu - ingefära, lime och honung. Dä gör susen dä se!! Kramiz

2008-04-01 @ 18:01:40
URL: http://www.suttecity.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

verkligen, blev helt galen av att inte kunna blogga!

2008-04-01 @ 18:49:33
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Hoppas att du blir bättre snart och orkar ta nya tag!
krya på dig
kramiz

2008-04-01 @ 21:37:23
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0