Kan jag få lite mer tid tack?

Ja vad ska man säga. Denna dagen försvann lika snabbt som den igår. Jösses! Somnade väl runt 8 och sov - hör och häpna - ända tills kl 15 idag med. Guud va skönt! Tror träningen gör sitt till oxå. Vore ju najs om det kunde fixa sig av sig självt.

Vaknade, åt lite ehh, lunch? Frukost igen? Ja, jag vet inte vad jag ska kalla det men mat iaf. Kollade lite på nätet, gav djuren mat. Sen blev det iväg till träningen. Första riktiga passet på Friskis & Svettis! Denna dag var det danspass som stod på schemat. Himla skoj faktiskt. Det ska jag fortsätta med. Efter träningen åkte jag hem och hämtade Sonny, sen åkte vi och handlade. Har börjat handla på willys nu istället. Får mycket mer för samma pengar tycker jag.

Hem fort och laga mat. Idag blev det kyckling och ris med currysås och så lite broccoli till det. Mums för broccoli asså! Frågan är vad vi ska ha imorgon?! Samma problem varje dag. Måste börja skriva veckolista igen. Det gjorde det hela så mycket enklare. Både när man handlar och man slipper dessutom tänka på vad man ska äta. Det finns ju på lapp då.

Ska fixa lite nu innan det är dax för sängen och jobb. Imorgon är en ny dag med mer dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0