Snart dax att åka igen

Så har man varit hemma några timmar o snart är det dax att åka igen. Sambon börjar jobba igen halv elva o då följer jag med. Ska ner med nåt lass till Volvo i Gbg och så tillbaka igen om jag inte minns fel. Han ligger o sover nu för att orka köra men jag kunde inte sova förrut så jag kommer väl somna i lastbilen. Synd om sambon som får sitta vaken ensam men jag är ju där fysiskt iaf. Pratade med pappa förut och berättade att jag somnade i morse och då sa han att det var väl inget konsigt. Jag brukade somna i lastbilen. Pappa har kört lastbil 18 år av mitt liv så åkte mycket med han på lov osv när man var mindre. Bästa jag visste.

Tack alla ni söta som kommenterat mina bilder. Jag blir verkligen jätteglad. Det får en att vilja gå ut och ta mer kort. Helt underbart. Nu jäklar alltså! Hoppas ni fortsätter kommentera =)

Ha en fortsatt bra kväll. Ska kolla på tv en timma innan det är dax att åka. Hoppas kunna ta lite mer kort imorgon så det kanske kommer en ny bild imorgon =P


Kommentarer
Postat av: m a g g a n -leos mamma

Ja , det är det verkligen. Skönt nu när värmen kommer , då blir man så mkt gladare!

Vsg , bara o kämpa på :)

2008-04-25 @ 09:32:04
URL: http://livetsbravader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0