Städ- och tvättdag

Kan väl lugnt säga att denna dan är något tråkig. Den kommer bara innehålla tvätt, städ och that´s it. Skulle vilja ut till kolonin för att påta lite men får nog aldrig med mig karln ut och det är inte lika skoj att vara där själv. Kanske om han får hålla på med bilen så kanske han kan följa med. Men nu ska vi ju tvätta från kl 12 så blir kanske ingen tid till det.

Blir till att ta toan med sen orkar jag inte mer. Dammat borde jag gjort men kanske kan ta det imorgon. Egentligen är det inte så skitigt, det är bara det att kaninernas spån dammar så fruktansvärt.

Dags att ta sig i kragen igen...

Kommentarer
Postat av: anneli

Men tvätta är väll roligt ;)
Kika gärna in på min blogg och tyck till om det nya jeansmodet :)

2008-04-27 @ 12:25:22
URL: http://annelilinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0