Tjejkväll

Jösses vilken dag. Vilken bra dag. Började den med att lösa melodikrysset. Sen åt jag och Sonny frukost, och tillsammans för en gång skull. Va mys! Åkte sen iväg och handlade lite. Dels lite på öb som vi behövde sen lite mat tills kvällen. Jag skulle köpa grejer till en fruktsallad och jag köpte MYCKET frukt. Såhär på efterhand så kan jag ju säga att jag köpte för mycket men jag ville så gärna ha två olika varianter. En med banan, äpple, päron, vindruvor och kiwi. Och den andra med färsk annanas, papaya och galiamelon. Och till det lite glass.

Åkte hem, städade som en tok igenom hela lägenheten. Vi delade på en fryst pizza där mellan dammandet och dammsugandet. Va gott för då var man hungrig. Duschade och på med lite smink och så var det dags för dom att komma. Vankades ju tjejkväll :)

De kom och vi började genast med maten. Gjorde nåt jättegott. Man tar mjuka tacobröd och så lägger man en röra på halva o så viker över andra halvan. Lite ost o så in i ugnen. Mums! Den röran vi hade var creme fraiche med chili och paprika, rödlök, kyckling och paprika. Mums! Det måste jag göra fler gånger. Till det drack en del vin och andra öl och några alkoholfritt. Sen blev det fruktsallad med glass och lite kaffe.

Har pratat en massa tjejsnack idag. Gött faktiskt! Vi valde att gå ut - ja jag följde med fast jag egentligen inte ville. Bestämde oss för att gå till bogrens. Sena dit, var väl där vid 24, kom in vid 00.30. En halvtimma senare gick vi ingen. På tok för trångt och vi kände oss lite för gamla för det stället. 120 kr för 30 min..jaja... Gick runt lite, träffade bror o Ellen bla. Blev tillslut att vi hamnade på modegrillen för Maria ville köpa lite strips. Men sen åkte vi faktiskt hem. Ulrika sover över här, men hon har redan gått o lagt sig. Jag o Sonny sitter här o småpratar lite o sen så var jag ju tvungen att skriva här lite.

Har haft himla trevligt idag faktiskt. Antar att man behöver såna här kvällar ibland. Blir till att ta hand om disken imorgon. Men nu ska jag nog med sova lite grann. Ska ju jobba imorgon kväll igen.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Låter som en toppenkväll. Att få hänga med vänner och bara relaxa är så himla viktigt. man får liksom ny ork då...
:-)kramiz

2008-04-14 @ 11:04:32
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0