Tröttare än tröttast

Blev inte att jag skrev nåt här igår kväll. Orkade helt enkelt inte efter dansen. Åt lite grann o sen gick jag o la mig en stund innan jobbet. Somnade gjorde jag dock inte. Tyvärr... Har varit toktrött på jobbet i natt...igen.

Dansen igår gick finfint. Dom danserna vi lärde oss förra veckan satt lite bättre denna vecka. Inte helt felfria men vad ska man begära. Fick ännu fler nya danser igår. Känns som jag lärt mig 10 nya danser på två veckor. Riktigt så illa är det kanske inte men bra nära. Så kanske inte så konstigt att huvudet snurrar och allt känns som kaos. Men det är roligt ändå. Blir så glad av att dansa.

Längtar tills Gävle. Det ska verkligen bli jätteskoj. Jag kan ju inte så många danser än men får väl hänga på på det jag tror mig klara. Friskt vågat, hälften vunnet. Annars hade jag väl inte följt med alls =D

Ska nog gå och lägga mig nu. Boka en plats till danspasset på friskis innan bara så det är gjort. Äta borde jag göra men vete fasen om jag orkar. Sov så gott. På återseende! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0