Trötter idag

Fy bubblan vad jag sovit dåligt idag. Men men, bättre lycka imorgon. Då är det ju fredag och då brukar jag kunna sova bra. Kanske av ren utmattning?

Sonny kommer hem tidigt idag. Kanske om en timma eller så. Hoppas vi kan åka ut en sväng i det fina vädret. Vi har verkligen haft tur med vädret denna vecka. Är ju helt underbart. Nu saknar man ett hus eller lägenhet på bottenåningen. På nåt märkligt sätt så går man inte ut nu. Vet inte om det beror på ren lathet eller vad det är.  Skulle vilja åka ut till kolonin och se hur det ser ut där. Hade varit najs. Snart dax att börja med att ta bort det halvmeter långa gräset och försöka göra lite fint. Planera lite för vart allt ska vara och så. Min sista fundering är att göra ett jordgubbstorn. Vi hade det hemma i huset när jag växte upp. Mycket smart. Tar inte så stor plats och man får en massa jordgubbar :)

Ang. träningen har jag bestämt mig för att ta det lugnt veckan ut. På måndag borde jag ju kunna börja träna igen, även om förkylningen fortfarande sitter i lite grann. Kanske rent av är bra att träna för att få bort det sista?

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag är klar tills han kommer hem. Sol och vårvindar på er :)

Kommentarer
Postat av: M a g g a n , Leos M a m m a !

Oh, tack, vad kär du är :)

2008-04-03 @ 16:10:22
URL: http://livetsbravader.blogg.se
Postat av: Niklas Malmgren

Jag har ju inget val... Efter en skilsmässa så insåg jag att jag måste förändra mig för att inte sitta i samma båt om 8 år igen...

2008-04-04 @ 08:38:16
URL: http://nickem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0