Värdelös

Ibland är man bra konstig. Hörde Raymond & Maria på radion med låten Ingen vill veta var du köpt din tröja. I refrängen sjunger dom ju

Ingen sörjer när du dör, ingen ska sakna det du gör
Och fast du gjort allt som man ska
du är artig du är glad

Då går mina tankar igång med en gång. Det är verkligen många som ingen bryr sig om när dom väl gått bort. Tänk om det blir så för mig? Tänk om det inte finna en enda människa som skulle sakna mig?

Får mig att tänka på en annan låt oxå. En låt jag spelat väldigt många gånger. En låt jag gjorde en hel CD-skiva av. 20 spår, bara med denna. Sen gick den om och om igen. Varför detta då? Jo för den låten speglar hur jag känner det ganska ofta. Att man inte är något att ha.


 

Kan verkligen bli alldeles för djup när jag låter mina tankar snurra fritt. Har alltid varit och kommer nog alltid vara en grubblare. Och tyvärr är de ganska ofta alldeles för deprimerande. Har aldrig varit något vidare på att lyfta upp mig själv.

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Har vi inte diskuterat det här hörru tjejen!! Sluta tracka ner dig själv - Gör ditt, gör det bra och låt andra tycka vad de vill - det är min devis! Ha de gott! Kram

2008-04-03 @ 22:16:19
URL: http://www.suttecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0