Äntligen helg!

Äntligen fredag, äntligen helg! Det har jag väntat på hela veckan :) Idag blåser det men är blå himmel så det blir nog att sätta sig ute på framsidan i solen en stund. Kanske ska jag göra mig lite te, några knäckemackor och så sätta mig där.

Senare blir det Skövde och handla lite saker som måste handlas. Hö bland annat. Men nu har vi fått tag på en bonde så ska köpa hö därifrån. Istället för att betala 140kr i månaden som vi gör nu betalar vi 400 för ett helt år. Lite skillnad! Det är ju matfestival i Skövde denna helgen med så får se om det blir att vi åker in något dit. Men känns rätt tamt när man precis varit på Malmöfestivalen. Åh andra sidan ska man väl stödja när det äntligen fixas något.

Läste att allsången på torget igår hade varit jättebra! Synd att jag inte åkte dit, men hade inte en tanke på det ärligt talat. Aja, kommer väl fler ggr.

Nu ska jag ut i den härliga, friska luften. Mm, underbart!

Kommentarer
Postat av: andurs

Hö? Ah, ni har kanske kaniner...



Tjohoo! Du, har du sett när Markus slår i huvudet när han sjunger? Finns på trasas hemmis. Är hur kul som helst :-)

2008-08-29 @ 20:54:52
URL: http://andurs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0