Borde ta mig i kragen

Fy tusan vilken tråkig dag. Är det bara jag som vill göra saker o inte bara sitta framför tv och dator? Får nog ta och lära mig att göra saker på egen hand. Ska trädgården vara fin får jag nog ta tag i det själv och inte räkna med någon hjälp från det manliga könet i det här huset. Kanske inte är tillräckligt självständig helt enkelt...

Ikväll blir det nog bio iaf. Och en sväng till Mariestad och handla några småsaker. Om vi hinner dit, annars får det bli ica här i Timmersdala.

Nu har jag precis ätit. Stripes och korv. Jag älskar det! Har gått igenom 5 maträtter innan det tillslut blev detta. Tyvärr äter jag alltid lite för mycket, man tar det där sista för det är ju såååå gott. Något jag fått av min mor och mormor och något jag borde göra mig av med. Men det är svårt.

Nu blir det handla...over and out!

Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Varsågod! :D

2008-08-09 @ 11:56:58
URL: http://marinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0