Grått o trist

Sov himla gott i natt oxå. Både jag och karln somnade framför tv:n igår och tillslut insåg vi båda att det kanske var bättre att vi gick o la oss istället.

Nu har vi ätit frukost - som bestod av mackor med räkost och citronyoghurt - och vi sitter nu vid var sin dator. Jag kollar alla inlägg på bloggkoll och karln spelar sitt lastbilsspel. Ska snart göra iordning lite fika och sen bär det iväg till Skövde där vi ska träffa pappa. Han kommer även hit efteråt och äter middag tillsammans med oss. Skoj måste jag säga!

Fönstren blev jättebra nu när vi målat om. Ska det bara göras på baksidan oxå. Men får väl invänta bättre väder. Idag är det grått o jättetråkigt ute. Två av fönstren på baksidan måste man stå på stege för att nå oxå så det blir lite knepigare. Men oj vad bra det blir iaf. Hoppas på fina höstdagar då man kan hålla på ute i trädgården med.

Nu ska jag byta lakarn i sängen och sätta på lite kaffe. Ha en bra dag alla ni där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0