Lite halvnere

Mådde helt okej igår faktiskt. Ändå fick jag inte mer gjort. Vi åkte till Skövde med de paketen av klickgolvet som blev över. 3 paket...alltså fick jag tillbaka 710kr. Inte helt fel. De ska jag lägga i en "reparationsfond" och använda när vi gör om hallen och köket. Skulle vilja göra om badrummet oxå men vi får se. Allt behöver ju inte hända på en gång.

Tror mycket av det att jag inte mår bra beror på att jag faktiskt börjar jobba snart. Fy tusan det säger jag. Jag vill inte alls börja jobba. Jag vill bara hemma och göra ingenting. Längtar inte tillbaka till mina arbetskamrater (jo några få) och de flesta får mig bara o må mer dåligt än bra. Tråkigt när det ska finnas såna.

Idag blir det lugnt iaf. Ska försöka sätta upp stuprören igen efter vi målade om huset. Finns säkert mer vi kan fixa med men får se vad vi känner för. Sommaren verkar ju vara slut nu iaf.....suck...


Kommentarer
Postat av: andurs

Vänta lite nu... tre paket klickgolv - 710 spänn? Oj. Undrar vad jag köpte för golv... måste blivit lurad någe nog.

2008-08-12 @ 11:56:22
URL: http://andurs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0