Lördag idag då

Nu har jag äntligen fått tillbaka min header! Åhh, det ser iaf lite bättre ut nu. Tack Marina för hjälpen! Jag är så glad! Känns så mycket bättre nu. Man ska ju gilla sin blogg.

Har precis kollat på askungen på tv. Haha, vilka barndomsminnen. Man blir aldrig för gammal för tecknade filmer =D Blev frukost framför tv:n idag. Ibland får man slarva och det är trots allt lördag...hehe.

I em ska vi till vårgårda och se syster hoppa fallskärm. Åhh det är så roligt, jag gjorde det efter jag fyllde 25. Skulle gärna göra det igen faktiskt. Nån gång blir det säkert. Hade en tanke på att ta eget cert men blev aldrig så. Inte så fasligt dyrt faktiskt, men tiden fanns inte där.

Ja jag vet...bilderna... jag ska försöka... men är helt försoffan nu känns det som.. Ni får piska lite på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0