Mat o film

Hej å hå kapten blå! Haha, ja jag är nog lite småknäpp idag. Vart en sväng till Skövde idag iaf. Tyckte jag hade massor att uträtta men så var det nog inte riktigt. Blev hö till de små och så.

Förresten, innan vi åkte var vi ute i trädgården med kaninerna i koppel. Lucas är ganska rolig att ta med ut, men Aco är störttråkig. Hon ligger bara på ett o samma ställe hela tiden. Tror dom bråkade lite förut. Haha, såg skitroligt ut. De stod och hoppade rakt upp båda två. Har tyvärr lite svårt med Aco. Tror inte jag har fått henne tam. Tror jag misslyckats helt med henne :(

Nu har vi ätit lite granna. Blev schnitzel, pommes och bea-sås. Det var riktigt gott måste jag säga. Åt mer än jag gjort på väldigt länge. En normalportion för en gångs skull. Duktiga jag. Sonny plockade även fram chips och dipp här nu, men istället för att sitta här med mig så gick han ner och spelade dataspel. Man åker runt i en lastbil och gör massa saker. Låter ju sådär skoj...haha. Själv sitter jag och kollar på Nilecity. Riktigt rolig film.

Jaha, nä, nu ska jag hämta min filt o kura upp mig i soffan. Ha en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sanne

hehe jo klart jag har henne för min egen skull, men ja, hon är lite speciell, väldigt vaktig och så vilket gör att folk är så rädda för henne, men hon är egentligen världens snällaste :D He he typiskt killar och dataspel :P

2008-08-30 @ 10:09:23
URL: http://millie05.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0