Regniga måndag

Idag är det en ny dag. Denna dagen idag är bättre än dagen igår. Jag mår bättre och kanske kan man åka iväg och göra något inne i stora staden Skövde idag. Regnet fullkomligt vräker ner stundtals så ingen idé att försöka hitta på någonting  utomhus.

Tog bilder på vårt hem igår. Bara det att dom bilderna blev asdåliga. Vet inte om min kamera börjar ge sig. Har ju haft den i 8 år snart. Ska försöka ta i dagsljus istället. O blir inte det bra får jag väl åka och hämta min andra kamera hos kusinerna. Glömde den där för typ två månader sen men är så himla mycket åt fel håll så därför  har jag aldrig åkt dit.

Måste se till att karln fixar nätet på min dator med nu. Han får ta sig i kragen. Semester innebär inte ryggläge i soffan hela dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0