Helgen

Ja då var det måndag igen då och semestern är slut. Skulle börjat igår kväll egentligen men tog ledigt första natten. Man är inte alls inne i det efter semestern och jobba den långa natten det första man gör är ingen höjdare. Öhh...fick en tanke nu. Undra om jag verkligen tog ledigt hela natten, eller om jag bara tog ledigt de två första timmarna. Kommer tusan inte ihåg! Aja, lär jag ju få reda på idag.

Malmöfestivalen ja. Vi åkte neråt landet i torsdags kväll. Va tvungen att fixa lite annat innan. Va nere vid 22 ungefär. Hem till karlns mamma och sova på soffan där. Innan hade vi ett eget rum men sen hans bror flyttat hem får vi sova på soffan. Men det går bra det med. Bara att jag som gärna vill gå ifrån och vara för mig själv ibland inte har någon möjlighet till det.

Vi var nere på festivalen 3 dagar. I fredags åkte vi ner med hans bror och hans flickvän. Vi åt, gick runt och tittade och så bara. Åkte sen och kollade på turning torso innan det blev maxi för en shoppingtur. Hem och laga till klyftpotatis och grilla kött. Sen chokladmousse till efterrätt. Va himla gott!

        

I lördags var jag och Sonny nere själva. Va ganska skönt faktiskt. Det kan bli så himla många viljor ibland. Blev lite att äta då med. Va mysigt att bara va vi två iaf.

Igår åkte vi ner och åt lunch innan vi åkte hem. Såg en sån där, där man ska träffa en liten platta och så åker en person ner i vattnet. Fattar ni vad jag menar? Haha, vad roligt. Vilken skadeglädje varje gång någon träffade.



Nu är vi hemma igen. Tack bror som tog hand om kaninerna åt oss. Får se vad det blir idag. Förmodligen inte så mycket eftersom min mage fortsätter att krångla. Ha en bra dag ni iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0