Energi till tusen

Jösses vad jag sovit bra i natt. Idag vaknade jag dessutom av mig själv, av att jag sovit färdigt. Annars brukar det alltid vara något annat...som att man måste gå på toa eller nåt sånt. Eller av kaninerna.

Förhoppningsvis jobbar vi bara halvdag idag. Vore så skönt att  bara jobba 4 timmar. Åka hem efter 8 någon gång. Lovely. Hade jag kunnat fixa lite saker ikväll med. Familjen kommer hem på lördag och vi ska göra julgodis allihop. Ett skoj sätt att umgås lite på innan jul. Vi åker ju ner till Malmö denna julen så får inte se min familj alls i år. Men det blir likadant för karln varannat år.

Känner att jag har super med energi idag. Vet inte om det är för att jag vaknade av mig själv och för en gångs skull kände mig utvilad eller om det är tanken på att få sluta tidigare. Eller kanske båda. Funderar iaf på att åka in till stan och fixa lite saker till djuren idag så slipper jag det imorgon. Det är så mycket ändå imorgon. Så får det nog bli. Frågan är vad jag ska äta då? Aja, det löser sig,

Igår gick jag in i v24. O som ni ser här brevid så är det 118 dagar till beräknat förlossningsdaum. Det går framåt.

Ska bli skönt med lite ledigt snart. Har ju 23 dagars ledighet över jul och nyår. Sammanhängande! Lovely! Med denna dan är det 4 arbetsdagar kvar till julledigt. Whoooohhhoooo!

Nu måste jag göra mig iordning i turbofart så jag hinner ner till stan en sväng innan jobbet. Bäst att passa på när man har sån här energi. Det är inte vanligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt... att sova till man själv vaknar. Jag brukar vakna först efter första kaffekoppen på jobbet.. Undrar alltid hur jag kom dit?!

2008-12-11 @ 21:12:03
URL: http://thestarpilot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0