Gallsten o ev operation

Så då var man hemma igen. Har varit på sjukhuset på ultraljud och det visade sig att jag hade en massa stenar i gallan. Inget som går att göra något åt nu medans jag är gravid. Men han tyckte jag skulle opereras efter förlossningen. Va inte riktigt det jag ville höra. Är ju vettskrämd för sånt där o hade bestämt mig för att jag inte skulle behöva genomgå en enda operation innan jag dör. Vi får se hur jag gör. Går ju att vänta och blir gallan allt för jävlig så vet jag ju vad jag ska göra. Men nu har jag inte haft nåt anfall på över en vecka så nu har jag glömt hur ont det gör..hehe

Åkte sen till bror och fick lunch. Spaghetti och köttfärsås. Alltså, det finns INGEN som gör lika god köttfärsås som han. Jag skulle kunna äta den jämt. Sa det att jag skulle åka med några kilo köttfärs till han, lite lök o grejer så kan han laga den till mig så fryser jag in den. Bara att ta fram. Fick med mig en matlåda hem med. Han är bara för snäll min bror. Men det visste jag redan.

Ska försöka ta tag i hemmet lite grann nu. Har lite ont i sidan men beror nog på att läkaren tryckte en del där på ultraljudet. Men får tänka på annat. Som tex...var är min julmusik? Vilken låda?

Kommentarer
Postat av: Karln

tror allt jag lagar en godare :)

Skönt att det inte va ngt värrre.

Älskar dig. Kyss

2008-12-02 @ 17:33:09
URL: http://sonnystankar.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Attans då, att stenar kan ställa till det. Hoppas att du inte får några besvär av dem och att du får ha en toppengraviditet. Vad du sedan vill göra kan du bestämma om efteråt...

:-)

kramiz

2008-12-02 @ 17:57:14
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe, ja din bror är allt snäll :-)

Vad skönt att det inte var något "värre". Hoppas de håller sig i chack. usch, fy vad jobbigt men det går nog bra ska du se :-D

2008-12-02 @ 20:19:41
URL: http://lindalake-wallberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0