Grattis farmor

Jaja, smakmässigt blev det inget fel på de där lussekatterna. Men de blev så små tyckte jag. Precis som första året. Strunt samma. Får väl skylla på att jag var trött eller nåt, vad vet jag. Bror o pappa fick iaf en påse var.

Varit hos farmor och firat henne. Grattis farmor! Hon fyller 84år idag om jag inte missminner mig. Farfar ligger inne på sjukhus för att tappa vatten ur kroppen så hon blev jätteglad för lite besök. Pappa är ju där väldigt ofta men hon blev nog väldigt glad när jag och bror var med. Så nu har jag ätit bulle, kaka och tårta. Gott gott men onyttigt. Men måste ju äta lite när man väl är hos farmor.

Var o hämtade överaskningen till karln sen efter det med. Så nu har jag fixat nästan allt jag ska göra idag. Innan jag åker iväg mot götet ska jag bara packa in i bilen, ge djuren mat o vatten och dammsuga lite granna. Sen är jag redo att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0