Jag är fast

Finns inget mer att kolla på på nätet. Iaf är mina idéer slut. Ingen man kan prata med på msn heller. Vet inte vad jag ska ta mig till. Less på det mesta. Vill hem till min soffa, min säng, mitt hem. Nästa gång får karln åka själv för jag står inte ut! Hade inte orkat med min familj såhär många dagar heller. Men där är vi aldrig mer än max några timmar o blir man tokig på att va social ja då är det bara att åka hem. Så är det inte här...o jag fixat det inte! Det är så himla jobbigt att vara fast.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hua, låter inte kul att vara fast på samma ställe. Kan du inte skylla på graviditetskrämpor och att du måste hem till din egen säng?

Nee, skämt åsido, snart är du hemma i ditt egna hem igen...

kramiz så länge.

2008-12-25 @ 19:19:02
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Lena

Ujujuj - visst är det jobbigt? Räckte med de timmarna vi var i Kristinehamn igår... men men. Snart är helgen över! Kram

2008-12-25 @ 21:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0