Jobbet

Efter att ha varit sjukskriven i 2 veckor så var jag tillbaka på jobbet igår. Det funkade väl i alla fall. Efter halva dan var jag så trött så hade jag fått en säng hade jag somnat på en gång. Ju längre dagen gick, desto mer trött blev ryggen. Kan inte säga att jag hade ont då jag lärt mig hur riktig smärta kan kännas men jag var riktigt trött i ryggen. Tror jag har en nerv som bråkar på vänster sida med. Och den bråkar rejält!

Hur som helst ska jag försöka orka de här två veckorna fram till jul sen ska jag nog föröska bli sjukskriven på halvtid. Då kan jag vara på jobbet varje dag men bara det att jag slutar tidigare. Hade varit skönt faktiskt. Vill ju kunna vara människa med men just nu så sover och jobbar jag bara. Orkar inte med någonting här hemma när jag jobbar. Jobbet tar för mycket kraft.

Har inte fått något svar från försäkringskassan heller. Jag hoppas det kommer snart så jag vet om jag får havandeskapspenningen eller inte. Jag vill!

Har sovit 9 timmar i natt och gick upp för bara en timma sen. Är ändå helt slut så ska gå och lägga mig nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0