Seeeeg dag

Jag brukar inte ha några som helst problem med att bara sitta i soffan och kolla på tv en hel dag men idag har det krypit i hela mig. Kanske för att jag varit så på g hela helgen.

Var ju som sagt klar med mina sysslor redan kl två. Sen har jag gått o fixat lite här o där. Försökt komma på nåt att göra. Blev en pizza till middag idag. Den gillade jag inte ens så åt inte så mycket av den. Känns som att kasta pengarna i sjön, men men.

Nu har jag precis duschat och sitter med datorn i knät i sängen. Den stoppade jag för övrigt rena lakarn i idag då det är riktigt härligt att krypa ner. Kommer sova som en prinsessa i natt.

Imorgon hoppas jag på att få vakna tidigt och börja fixa för att åka iväg. Bror kommer ta hand om allt här hemma. Snälle bror. Ska ta o kika runt lite på nätet sen blir det natti natti för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0