Summering av flera dagar

Nu har jag sån bloggabstinens att jag håller på och avlider. Det har varit fullt upp hela tiden så har inte haft nån möjlighet till att blogga.

Söndags åkte jag ju ner till Gbg. Det fick smidigt faktiskt. Väl där så gjorde jag och karln mat. Blev janssons frestelse, prinskorv, köttbullar, rödbetssallad och sill. Skinka med. Va oerhört gott faktiskt. Mums. Blev lite tv och sånt och sen gick vi o la oss.

Gick upp vid 3 på måndag morgon. Borde va olagligt att gå upp sådär tidigt. Man är ju inte människa ju. Stackars karln går upp vid den tiden flera ggr i veckan. Fy fan! Han skulle ju jobba så jag följde med han i lastbilen. Åkte den skakiga trailern. Gillar den inte. Men den har säng iaf så jag passade på och sova lite mitt på dagen. Va skönt faktiskt. Den dagen åt vi rester till middag från gårdagen. Va skönt att slippa göra nån mat utan bara värma på. Tv o så sängen.

Igår följde jag åter med karln på jobbet. Men då behövde vi inte gå upp förän 4. Vad en timma kan göra mycket. Han fick sluta tidigt så det var skönt. Åkte hem o diskade o duschade och så packade vi in allt i bilen och åkte ner till malmö. Stannade i Kungsbacka för att kolla efter en bok men den är slutsåld. Typiskt! Blev McDonalds när vi ändå stod still.

Var lite lagom mycket trafik och vi kom hela vägen ner till Malmö. Väl där så var ju jag jättetrött. Ändå kom vi inte isäng förän vid 12. Vi slapp soffan i år. Fredde har lånat oss sin dubbelsäng bara för att jag är gravid. Haha, ibland är det bra att vara gravid tydligen. Sov som en stock o nu är det väl bara att göra sig iordning inför dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0