Hysterisk kramp

Skulle skrivit ett inlägg till här igår, men blev ändrade planer. Till det sämre!

Efter maten fick jag sjukt ont i bröstet. Magmunnen som krampade igen. Gick o la mig på en gång o det blev faktiskt bättre. Men så skulle ju karln till tåget i Skövde. Jag skulle skjutsa han. Tänkte det att det var ju tur att det gått över för annars hade det ju inte gått. Hade jag aldrig klarat.

Karln sa att han kunde köra in så behövde jag bara köra hem. Snällt. På vägen in kom det tillbaka. Oerhörda smärtor och svårt att andas. Vi åkte in till stationen och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag kunde ju inte köra hem. Ringde bror o frågade om han var hemma. Det var han tack o lov. Han tog med sig en kompis så körde han hem mig och bilen. Sista biten trodde jag inte jag skulle överleva. Smärtorna blev värre och andningen svårare. Kunde inte ens sitta still i bilen.

Kom hem till slut iaf. Den längsta resan jag någonsin åkt mellan Skövde o Timmersdala. Väl hemma stapplade jag mig mot dörren. Bror låste bilen och öppnade ytterdörren åt mig. Han och hans kompis hjälpte mig av med jackan och hjälpte mig isäng.

Vet inte så mycket om vad som hände mer. Jag låg i sängen o bror åkte igen. Finns ju ändå inget han kunde göra mer. Efter bara ca 20 min i sängen lugnade det ner sig så pass att jag kunde andas. Sen vet jag inte när men jag somnade iaf. Vet inte om det var allt skumpande i bilen som gjorde att det blev värre.

Idag är det okej. Det ömmar i bröstet på mig men är väl sviter från gårdagen antar jag. Blir en lugn dag för mig idag. Ska försöka sätta upp lite lykor till värmeljus i badrummet nu.

Kommentarer
Postat av: andurs

Det låter inte bra :-(

2008-12-30 @ 22:25:22
URL: http://andurs.wordpress.com/
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla du med :-)

2008-12-30 @ 22:31:15
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hörru snorpan, hur är de egentligen? Tycker jag känner igen de här symptomen jag... har du fått panikångest? Nu sköter du om dig - det är en order :) KRAM

2008-12-31 @ 09:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0