Vilken fixardag!

Jösses amalia! Jag kan inte tro att det är sant! Har fått så sjukt mycket gjort idag så det är helt galet. Pappa skulle komma hit en sväng för att kolla på granen o det men vi har gjort massor verkligen. Allt det som stod på min lista för fredagen är gjorda. Eller nä, inte fönsterputsningen. Får se om karln kanske kan ta det nästa helg när vi kommer hem nu när jag gjort allt annat. Borde inte va några problem tycker jag för då har han ju haft ledigt jättelänge. Är han snäll så kommer jag hjälpa till med. Kanske vi kan sätta på spröjsen utanpå fönstern igen på framsidan. Ligger fortfarande i garaget sen vi målade dom i slutet av sommaren.

Hur som helst... fixat o donat hela dagen. Tvättat har jag med gjort. Inte dammat o dammsugit men det tar jag på söndag innan jag åker ner till Gbg. Så det blir det sista jag gör. Pappa stannade kvar så vi åt middag tillsammans. Alltid skönt att ha lite sällskap vid matbordet. Det tycker nog både han och jag.

Nä, fy fan nu mår jag bra. Längesen jag var så nöjd med mig själv som jag är nu. Lite nyfiken på vad karln kommer säga men det får jag se först nästa helg. Kommer inte säga vad vi gjort... han får se förändringarna själv. Haha, så busig är jag!

Kommentarer
Postat av: La Familia

Jo, de kan boka via datorn hos de andra BM, men den enda som var sk. ledig den dagen hade några konstiga markeringar... så min Bm vågade inte ta risken att dubbelboka. Därför fick jag vänta.

2008-12-19 @ 20:44:19
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0